Web Page Counters

Get Free Music at www.divine-music.info



profile exits chat entries credits


▲▲Ku Ada Kamu
Wednesday, May 26, 2010@5:35 AM
"Best friends are the people in life that make you laugh a little louder,
smile a little brighter, and live a little better"

Saya ada MEREKA.
They're really special.
I appreciate them so much.
They're the ppl who know every single thing bout me!
They brighten my days.
They're MY ANGELS.

I love them.

Nurzatul Asyiqin Alias
Our friendship is almost 3 years.
Kawan mase susah && senang.
Kawan yg ade bile2 mase pn diperlukan.
Even in the middle of the night!
My crying shoulder.
She knows my weakness.
She lends her ears whenever i need.
She knows me well.
Every single thing in my life, love and life.
She knows when I'm sad, when I'm happy..
Just through my voice.

Abdul Zharif Hamid
Friendship since I was in Form 3.
31.8.2006. kan? :)
He's just like a brother to me.
Tapi xske di pggl abg. haha.
My inspiration, my strength.
My good listener && advicer.
Oh yeah, we share our happiness, and our sadness together!
So, we are bestfriends.

Mior Azrai Mior Hasan
Persahabatan yg sgt aku appreciate.
We never met..
But we seems to make a perfect friends.
Kegembiraan, kesedihan dikongsi bersama.
Kwn untuk cari gado bila keboringan..
Maybe that's make us close.
Sungguh dia tak pernah sktkan ati aku wlaupn slalu gado.*haha*
He can make me smiles while I'm crying.
My story-teller,bed time stories.*bru ditambah,haha*

For them:

Di kala ku kehilangan di dalam kegelapan
kau suluhkan sinar petunjuk
Di kala ku kesedihan
Kau ukirkan senyuman
Dengan penuh sabar memujuk
Engaku menyambut tiap kali aku terjatuh

Andai hari esok langit akan runtuh
Tabahlah menjunjung bersamaku
Andai hari esok dunia gelora
Takkan ku gemuruh selagi ku ada kamu

Di kala aku tak pasti
Kau tampil dengan berani
Membimbing agar lebih yakin
Dan hidup penuh soalan
Kau berikan jawapan
Melengkap semua kekurangan

Tidak mungkin diri ini mampu
Hidup tanpa doronganmu...

p/s: To those yg tak disebutkan,harap maaf.Ruang terhad.Kalian tetap di hati.Mungkin entri laen? :)

Labels: